CA EN ES

FINALISTES VII EDICIÓ PREMIS A LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR NÀUTIC DEL CLUSTER NÀUTIC CATALÀ BY ADIN

3-oct.-2022 | Cursos, Seminaris i Jornades, Fires i Esdeveniments, Notícies Adin, Notícies Nàutiques

El proper divendres 14 d’Octubre, a les 19h. al nostre stand C410 del Saló Nàutic Internacional de Barcelona, tindrà lloc l’acte de LLIURAMENT DE LA VII EDICIÓ PREMIS A LA INNOVACIÓ EN EL SECTOR NÀUTIC DEL CLUSTER NÀUTIC CATALÀ BY ADIN.

Adjuntem el programa complert de l’acte que inclou també:

  • Lliurament de les distincions com a Socis d’Honor de la nostra entitat
  • Presentació de la FUNDACIO MAR BLAU, DQN, Distinntiu de Qualitat mediambiental Nàutica i de la GUIA DE BONES PRÀCTIQUES MEDIAMBIENTALS per a empreses nàutiques.

PROGRAMA ACTE 14 OCTUBRE

flyer-A5-premis-innovacio

Els premis a la innovació, un any més, han rebut una gran quantitat de projectes, quasi 50 en total,  i els membres del Jurat han hagut d’esforçar-se per triar els següents 5 finalistes, que han estat per ordre de data de presentació del projecte:


1. KBA: Keep Boat Afloat

Aplicació per diagnosticar averíes d’embarcacions d’esbarjo.

2. ANCHORA:

Webapp per a lloguer d’amarres, tant per particulars com per a marines i clubs.

3. MAG BUOY:

Boies flotants per a cárrega ràpida d’embarcacions d’esbarjos.

4. MÒDUL NÀUTIC:

Sistema modular de magatzematge d’equips nàutics per a clubs i entitats de platja.

5. eSEA:

Motor eléctric extraÏble i acobabe per a tots tipus de petits artefactes nàutics.


 

1. KBA: Keep Boat Afloat

Aplicació per diagnosticar averíes d’embarcacions d’esbarjo.

Keep Boat Afloat és Eina digital per diagnosticar averies d’ embarcacions d’ esbarjo , saber actuar en situacions d’ emergència i poder gestionar la documentació obligatòria de la embarcació, a través d’ un software .

KBA té un clar objectiu: Augmentar la seguretat a la mar mitjançant l’ augment del coneixement de la embarcació .

La missió de KBA és donar una eina als usuaris que els permeti guanyar seguretat alhora de navegar. El seu valor es que amb més coneixement i expressats de forma visual i practica aconseguiran disminuir els accidents i averies a la mar.

El CEO – Dani Marín Lacoma, es un apassionat del mar, que porta més de 14 anys treballant a la mar, realitzant xàrters i serveis nàutics mitjançant un negoci propi: charterinad.com… Creiem que la nostra professionalitat, els coneixements del mercat Nàutic son un gran valor afegit en aquest projecte.

Més info a https://www.youtube.com/watch?v=tVDKRUVaBDY

2. ANCHORA:

Webapp per a lloguer d’amarres, tant per particulars com per a marines i clubs.

Actualment participa en la convocatòria de l’acceleradora Yachting Ventures amb el projecte “Anchora”.

Anchora és una webapp que permet que tant Marines com propietaris particulars d’amarres puguin llogar-los.
Principals Beneficis per a les Marines i Clubs Esportius:
• Increment de diners i de reserves, disposar de més stock, més amarraments
• Desestacionalitzar la demanda
• Estalvi de temps i de gestió en la tramitació de reserves
• Apertura d’una nova línia d’ingressos extra per serveis
• Més afluència d’usuaris –> Els negocis al voltant es beneficien

Bàsicament el model de negoci és:

1) si un usuari reserva un amarrament gestionat per la marina a través de la App, *Anchora cobraria un 10% *fee a la Marina

2) si un usuari reserva un amarrament a un propietari particular, *Anchora cobraria un *fee d’un 15% al propietari ( 10% per a *Anchora i un 5% per a la Marina)

En el següent enllaç hi trobaràs un breu pitch
https://docs.google.com/presentation/d/1AJOFsGziIN8h0_b0l9_Jp-T3j63lyvptBI6Ds4mO4OU/edit?usp=sharing

3. MAG BUOY: 

Boies flotants per a cárrega ràpida d’embarcacions d’esbarjos.

Magonis Boats és una companyia amb seu a Barcelona, Espanya, i drassana a l’Alt Empordà. Des 2017, l’equip de Magonis s’ha concentrat en aconseguir la construcció de vaixells elegants, eficients i assequibles.

De forma complementaria, l’equip de Magonis treballa en I+D+i sobre l’electrificació de la flota, ports, i sistemes de connexió, càrrega i emmagatzematge d’energia òptims i eficients.

Magonis Boats presenta el projecte MAG BUOY, per a fer punts de càrrega ràpida amb boies flotants amb alta capacitat de càrrega, que permetin a l’usuari realitzar càrregues parcials o totals de l’embarcació en punts estratègics, tant a nivell de navegació costanera o d’embarcacions professionals.

MAG Buoy Prototip MAGONIS: La creació de l’MVP s’ha de desenvolupar amb tecnologia pròpia, amb especial èmfasi en la seguretat i la maniobrabilitat de la connexió.

El prototip proposat per MAGONIS per llançar la campanya mediàtica inclou:

● Conjunt de boies.● Llum de senyal.
● Bateria Lifepo 24 h, 200 Ah (5 kwh) i carregador / inversor integrat.
● MVP connectat a terra / banc de bateries.
● Cable d’alimentació amb dispositiu retràctil.
● Sistema d’ancoratge temporal mitjançant ancoratge i cadena.
● Sistema de seguretat integrat
● APP de reserva i cobrament.
● Gestió de camp de boies mitjançant back-office complert.

Actualment es troba en fase de Finançament i Desenvolupament,
de Producte i a començaments de 2023, està prevista la Fase de Producció, Venta i Comercialització.

4. MÒDUL NÀUTIC:

Sistema modular de magatzematge d’equips nàutics per a clubs i entitats de platja. 

El MÒDUL NÀUTIC, és una instal·lació que pretén donar servei a clubs, centres i entitats nàutiques i de platja, que pretenguin disposar d’un espai de servei i allotjament de material, a través d’una caseta modular de característiques idònies tant per el disseny, durabilitat de materials, impermeabilitat, fàcil neteja, resistència als raigs UVA, etc., assegurant-ne una llarga vida en perfectes condicions, i en detriment d’altres instal·lacions que esdevenen rònegues en poc temps per els efectes del vent, salnitre i aigua i que donen la sensació de deixadesa en espais públics.

El MÒDUL NÀUTIC doncs, està dissenyat per allotjar material de Vela, Pesca, Immersió, Paddle Surf, Surf, Windsurf, Wakeboard, Esquí nàutic, Ski bus, Kaiacs, Piragües i fins i tot Motos d’aigua, alhora que també es dissenya per
a servir de mòdul d’atenció a les persones usuàries.

D’aquesta manera el MÒDUL NÀUTIC es presenta tant com a guixeta d’atenció a persones, com a magatzem de material nàutic i permetent la combinació d’ambdós, fent d’aquest una instal·lació confortable, pràctica, d’alta capacitat de magatzem, durable en el temps i fàcilment personalitzable donat que la resina fenòlica del que estan construïts afavoreixen el total revestiment en vinil, entre d’altres.

Amb el MÒDUL NÀUTIC, es pretén donar un millor estat i manteniment al material nàutic, cosa que fa que el sol, el fred, el vent, la pluja i les inclemències del temps en general, malmetin aquest material abans d’hora i d’aquesta manera gaudirà de millor estat i duri més amb el temps i és una instal·lació que pot ser permanent o temporal, depenent el destí que li doni el client, disposa d’equipament i acabats molt dignes que més endavant es relacionaran, dóna compliment a la normativa aplicable en cadascun dels elements constructius que el conformen, i és fàcilment transportable en cas de que sigui temporal.

5. eSEA:

Motor eléctric extraÏble i acobabe per a tots tipus de petits artefactes nàutics.

eSEA, és un equip amb un tema en comú: els apassiona el mar, la navegació i les activitats aquàtiques i els reptes i per això es van plantejar aportar una variació a la pràctica dels esports en petites embarcacions lleugeres: crear un sistema de propulsió aquàtica eficaç i que pogués acoblar-se de forma senzilla tant a una taula de SUP, a un caiac, com a qualsevol altre tipus de taula o embarcació petita.
Disponible en dues versions amb diferent potència i gràcies al 3 nivells es pots la força per a cada situació: ja sigui a l’entrada com a ajuda, per descansar durant la navegació o per sortir d’un corrent inesperat.
A més, incorpora un comandament sense cables fàcilment ajustable al rem, braç o canell, cosa que permet l’ús del motor sense variar les sensacions de la pràctica habitual.
A més, es pot conèixer la càrrega del eSea® prement 3 segons el botó d’encesa del comandament: verd (+30% de càrrega), taronja (entre 10-30%) i vermell (-10%).
Veure la pàgina web per a més informació tècnica, possibilitats d’acoblament i imatges: https://electric-sea.com/tecnologia/

 

Comparteix

¡SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER!

He llegit i accepto la política de protecció de dades