Llibrería Náutica Online.
Des del Clúster Nàutic Català volem donar la benvinguda al Nou Soci: Llibreria Nàutica, que va ser fundada a Barcelona, en 1919, per un Marí de l’època.
Després de 103 anys servint amb el mateix entusiasme, decidim donar un canvi de rumb per adaptar-nos als nous temps, tancant les portes de la petita llibreria (la de Carrer Fusteria, la deCorreus, la de tota la vida…) i començant a treballar a través de la nostra pàgina web,mantenint un servei pròxim i especialitzat.
Estarem encantats d’atendre-us a través dels nostres telèfons 636 311 885 / 650 23 72 92, el nostre emailinfo@librerianautica.com o el nostre formulari de contacte.Esperem continuar compartint amb vosaltres la passió pel sector que ens mou.
Bon Vent i Bona Mar !!!
📲 Visita la seva pàgina web per a més informació.
🔗Ens veiem navegant en www.librerianautica.com.