ENERGIA EOLICA MARINA FLOTANT

24-gen.-2023 | Notícies Generals

ENERGIA EOLICA MARINA FLOTANT: JORNADA AL COL·LEGI D’ENGINYERS INDUSTRIALS

El passat 18 de gener de 2023, va tenir lloc la jornada: L’eòlica marina flotant, al Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya.

La jornada va ser molt interessant i amb un nivell molt alt pel que fa a la qualitat de les ponències i els ponents:

Els plans de l’energia eòlica marina

-Los planes de Ordenación del Espacio Marítimo . Itziar Martín Partida, subdirectora general per a la protecció del mar (MITECO)

-L’Energia Eòlica en la transició energètica de Catalunya. Joaquim Brun, responsable del GT de Generació d’Energia Renovable

-Hoja de Ruta de la Energía Eólica en España, Juan Ramon Ayuso, cap del Departament d’Eòlica i Energies del Mar de l’IDAE

Projectes i oportunitats tecnològiques

-Subestacions offshore i conexions a la xarxa, Alejandro Blazquez, Siemens Energy

-Projectes en estudi. Raquel Juan de SENER al Parc Tramuntana.

-X1Wind. Solucions a l’eòlica flotant. Alex Raventós

-Youwind Renewables. Anna Rivera Jové

Conclusions i taula rodona amb membres de les comissions d’Energia i de Canvi Climàtic i Economia Circular.

Moderada per Laura Ivern, subdirectora dels Enginyers Industrials de Catalunya.

 

En el cas que no hagis pogut assistir, aquí tens tota documentació relacionada:

https://www.eic.cat/jornades/1127857

Comparteix

¡SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER!

He llegit i accepto la política de protecció de dades