CATALUNYA PROMOCIONA LA COPA AMÈRICA A LONDRES

8-gen.-2024 | Esports i activitats nàutiques, Notícies del sector

Comparteix:

CATALUNYA PROMOCIONA LA COPA AMÈRICA A LONDRES

L’agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, Turisme de Barcelona i l’America’s Cup Event Barcelona van protagonitzar un acte a l’emblemàtic veler Cutty Sark, a Londres, on es va promocionar la Copa Amèrica. Es tracta d’un esdeveniment en què s’ha donat a conèixer l’oferta de Catalunya i Barcelona com a destinacions turístiques per als aficionats a la vela i la nàutica, i que ha reunit més d’un centenar d’operadors i agències de viatges especialitzades en turisme esportiu i experiències singulars.

Amb això, la Generalitat ha promocionat la regata més antiga del món en un dels mercats estratègics per a Catalunya i la Copa Amèrica, juntament amb el francès, el suís, l’americà i l’italià. L´America’s Cup es podrà seguir l’any que ve des del Port Vell, on s’instal·laran les bases dels equips, les platges de Barcelona, ​​o des de les embarcacions que se situaran entre el Port Olímpic i l’Hotel Vela, on s´ubicarà el camp de regates.

La Copa Amèrica 2024 atorga a Catalunya una oportunitat per projectar-se al món com a referent per al turisme esportiu. No només com a localització per celebrar grans campionats internacionals, sinó també com a amfitriona per acollir clubs que busquen al territori instal·lacions per a la pràctica de diferents esports.

LA COPA AMÈRICA PROMOCIONA EL TURISME ESPORTIU CATALÀ

Amb 45 ports al llarg del litoral, Catalunya sempre ha estat un atractiu per al turisme nàutic. En aquest sentit, les competicions nàutiques són estratègiques perquè permeten desestacionalitzar la temporada, molt concentrada als mesos d’estiu. A més, permet desconcentrar els visitants a zones no tan turístiques, diversificar l’activitat i incrementar la despesa al territori. 

El director executiu de l’Agència Catalana de Turisme, Patrick Torrent, explica que “la Copa Amèrica 2024 representa una gran oportunitat de projecció per a Catalunya” perquè “transcendeix l’àmbit nàutic per abraçar altres aspectes clau a la nostra societat i economia, com són la innovació i la sostenibilitat mediambiental i social”. Així mateix, el director de Promoció de Turisme de Barcelona, ​​Mateo Asensio, considera que “amb aquesta presentació a Londres, Turisme de Barcelona revela una nova estratègia de promoció centrada en la gestió de grans esdeveniments i el llegat que deixen a la ciutat”.

De la mateixa manera, la directora de l’organització de la 37ª edició de la Copa Amèrica, Leslie Ryan, assegura que “tothom ha descobert, des que es va traslladar la competició a Barcelona, ​​que la ciutat i el país tenen una extraordinària varietat d’experiències i paisatges per oferir als visitants que vinguin a gaudir de lʼesdeveniment, de lʼesport de la Copa Amèrica i del programa dʼentreteniment i experiències que sʼofereix durant els 68 dies de la competició”.

¡SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER!

He llegit i accepto la política de protecció de dades