CLUBS NÀUTICS EN PERILL PER LA LLEI DE COSTES

18-jul.-2025 | Notícies del Clúster, Notícies del sector, Reglamentacio i Normativa

Comparteix:

CLUBS NÀUTICS EN PERILL PER LA LLEI DE COSTES

Ja portem vuit anys des de que, al 2017,  ADIN – CLÚSTER NÀUTIC va presentar les primeres al·legacions al Ministeri de Transició Ecològica al Reglament de Costas del projectes de modificació del RD 876/2014.

Posteriorment, al 2018, es va desenvolupar el reglament que limitava les instal·lacions a 300 m2, i tot el sector en bloc, amb manifestació inclosa vàrem demanar AL 2019, la eliminació i/o ampliació d’aquest limit, ADHERINT-NOS A LA CAMPANYA DEFENSEM LA VELA, promoguda per la Federació Catalana de Vela, participant a la mobilització a l’Avgda. de la Catedral de Barcelona.

Recentment,  des de TV3 al canal 3/24 s’ha publicat la notícia que ens recorda la situació actual de la problemàtica:

“Clubs nàutics en perill per la llei de costes: radiografia d’un estira-i-arronsa que ve d’anys, per Berta Solanas Ibáñez” que pod4eu lle7gir a  https://www.3cat.cat/324/clubs-nautics-en-perill-per-la-llei-de-costes-radiografia-dun-estira-i-arronsa-que-ve-danys/noticia/3357791/

club nautic de platja

Curs Bones Pràctiques
Cursos online

Cursos online

Salon Nautico Barcelona_2025

¡SUBSCRIU-TE A LA NEWSLETTER!

He llegit i accepto la política de protecció de dades

Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les cookies s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.